NARM Intro

Dwudniowe szkolenie on-line
I temin 22-23 listopada 2025 r.II termin 14-15 lutego 2026 r.

Zapraszamy na szkolenie online wprowadzające do Dwuletniego Zaawansowanego Szkolenia Klinicznego NARM™ – nowoczesnego podejścia terapeutycznego opracowanego przez dr Laurence’a Hellera, skoncentrowanego na leczeniu traumy złożonej i relacyjnej.

I termin: 22–23 listopada 2025 r., godz. 10:00 – 16:30 z przerwą obiadową
II termin: 14-15 lutego 2026 r., godz. 10:00 – 16:30 z przerwą obiadową

Prowadząca: dr med. Beate Leisse
Forma: szkolenie online na platformie ZOOM. Szkolenie prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski.

Szkolenie adresowane jest do specjalistów w obszarze zdrowia psychicznego oraz psychoterapii:

  • psychologów,
  • psychoterapeutów (certyfikowanych i w trakcie szkolenia),
  • lekarzy (w szczególności psychiatrów),
  • psychotraumatologów,

którzy pragną wzbogacić swój warsztat o nowoczesną, opartą na neurobiologii, metodę pracy z głębokimi mechanizmami ukształtowanymi we wczesnym dzieciństwie. Wymagana jest podstawowa znajomość założeń psychoterapii oraz gotowość do udziału w procesie własnym i w superwizji (indywidualnej i grupowej).

O szkoleniu

Szkolenie stanowi wprowadzenie do kluczowych założeń pracy w Neuroafektywnym Modelu Relacyjnym™ (NARM). NARM to podejście terapeutyczne inspirowane wiedzą z zakresu neurobiologii i rozwoju psychicznego, integrujące elementy psychoterapii psychodynamicznej, teorii przywiązania, terapii Gestalt oraz różnych nurtów psychoterapii somatycznej.

W modelu NARM terapeuta towarzyszy klientowi w procesie uświadamiania sobie i transformowania:

  • głęboko zakorzenionych, psychologicznych i fizjologicznych strategii przetrwania, powstałych w odpowiedzi na wczesne doświadczenia traumatyczne,
  • oraz wzorców tożsamości, które wykształciły się na ich podstawie – czyli identyfikacji z mechanizmami adaptacyjnymi rozwiniętymi w trudnych warunkach relacyjnych.

Celem terapii NARM jest wspieranie klientów w transformacji nieadaptacyjnych wzorców tożsamości i relacyjnych schematów, ukształtowanych pod wpływem traumy złożonej, a także w rozwoju samoświadomości, regulacji psychobiologicznej i budowaniu autentycznej relacji z samym sobą i innymi.